Tips mottages…

Försöker klura ut hur man blir en bra bloggare… utan att uppdatera flera gånger om dagen, utan att skriva korta inlägg, utan att skriva om vad andra kan tänkas gillar, utan att gilla mode & matlagning, utan att ljuga allt för mycket, utan att reta upp någon… äh, det funkar inte!

Det där med att uppdatera flera gånger om dagen funkar inte, har faktiskt annat att göra här i livet… förlåt, vardagen än att sitta och skriva en halv roman stup i kvarten.           Jodå, säger vän av ordning… det funkar, OM man uppdaterar med hjälp av timer… fast ”det” måste ju skrivas någon gång iallafall förstås 😉 .

Det där med ”halva romaner” är förresten inget bra ide… har jag upptäckt. Det är de små nonsens uppdateringarna som får mest läsare… och inte de som jag lagt mest energi på – för att inte tala om tid! – att skriva. Bloggar, om de nu kan kallas för det… där jag förhoppningsvis håller mig till fakta 😉 …

Kopia  av 043Känns ganska orättvist att det är så, och problemet är att jag inte vet hur jag ska…

Ja, gissa vad 😉 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

