Somliga har monster under sängen…

… men det har inte jag (för där har jag min dammråtteodlingen… och de verkar inte lida av fertilitetsproblem precis 😉  ) …

”… jag har mina i garderoben jag – och de är synnerligen lömska, och anfaller gärna! -, så det gäller att smyga upp dörren sakta och försiktigt, annars finns risken att man att bli totalt övermannad av dem 😉 …”

Till vardags ligger de fridfullt i dvala därinne, och stör ingen… det är först när de får andas morgonluft som de blir som förbytta och helt galna, och försöker tränga sig ut. Gäller att vara blixtsnabb då, om man skall lyckas mota den i dörren… annars myllar de snabbt ut över golvet, och hur kul är det?

Därför tog jag  – efter mycket moget övervägande! – beslutet, att det är dags för dem att stå på egna ben och flytta hemifrån. Lycka till på er nya adress 😀 !

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Somliga har monster under sängen…

  1. Mariadottir skriver:

    Haha, du skriver ju så roligt! Får mig nästan alltid ett leeden hos dig 🙂

    Gilla

  2. bibbipson skriver:

    Dammråttor och änglatofflor! Här finns det dammkaniner! 😉

    Gilla

Kommentera

