”Alla” bloggar…

…, men ingen gitter läsa. Hur kan det komma sig? Iochförsig bloggar jag för min egen skull –  jag tycker det är kul att skriva – och ingen har bett mig lägga tid och energi på det… men jag blir onekligen LITE trött när en länk om smörgåstårtor blir mer uppskattat på facebook, än en blogg om stan vi bor i!

028

Nåja, det är tur att man inte ska livnära sig på det (bloggen, alltså), det är då ett som är sant iallafall 😉 …

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till ”Alla” bloggar…

  1. lenaericsson skriver:

    det är inte lätt att ta sig genom mediabruset… 🙂

    Gilla

  2. Blåst af Kuling skriver:

    Jag har reflekterat över detta också. Man känner sig ofta ”osynlig”.
    Detta speciellt gällande min blogg på blogspot, ”Rozie Filosoferar”. Här på WP är det annorlunda.
    Kram! 😉

    Gilla

    • Gunvor Persson skriver:

      Kram och trevlig fortsättning på 2014 😀 .

      Jag har bara denna bloggen, och delar den enbart via facebook. Det roliga är att jag kan se här hur många som hittat till bloggen på ena eller andra sättet 😉 . Enbart en tredjedel kommer hit via facebook… lika många via WP och resten genom att söka på internet.

      Gilla

  3. mariasbokliv skriver:

    o jag följer upp internetlogiken genom att kvittra om vilken fin ängel det var på bilden 😉

    Gilla

  4. Gunvor Persson skriver:

    Den söta ängeln är en sk värdinnepresent från den 23 december… som numer bor i kökssoffan 🙂

    Gilla

Kommentera

