269. Smärta (135 av 365)

017Det är väl lite märkligt att gnälla över skaven på baksidan av låret (när man brutit knäet), men sanningen är att de gör mycket ondare än knäet :-/

Det här inlägget postades i 365 FOTON, Knä... och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 269. Smärta (135 av 365)

  1. Gunvor Persson skriver:

    Ja, inte blir det roligare av att veta att bandaget ska sitta där i ca fem veckor till. Det gör ju att jag drar mig för att sätta mig på en stol, för det gör ont att sätta sig… likaså gör det ont att sitta på ”det”, men det är inget emot hur det känns när jag ska resa mig sedan…. suck!

    Gilla

  2. ScienceHelena skriver:

    Det ser riktigt ont ut! Hoppas att smärtan minskar snart!

    Gilla

  3. Gunvor Persson skriver:

    ”Trygg hemgång” testar olika alternativ… just nu har jag dubbla plåster och en skumgummiskiva under remmarna.

    Gilla

Kommentera

