186. Minnen (142 av 365)

???????????????????????????????Minnen från min 10-års dag… DÅ tyckte jag väl inte att det var så kul att få en sockerskål av kompisen, när hela affären var full av söta små porslins katter och hundar som jag hellre ville haft 😉 .

Minnen och minne är dock två olika saker! Jag minns fortfarande vem jag fick den blå glasskålen av… men vad heter rosen?
Jag köpte två buskar för ca fem år sedan, och den ena dog ganska direkt… så jag skulle vilja köpa en ny, men det är nästan omöjligt när man glömt namnet..

Den småblommiga klematisen heter ”Summer snow”…???????????????????????????????

Det här inlägget postades i 365 FOTON, Blommor, Trädgård, Uncategorized, Växter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

