195. Märkning (148 av 465)

???????????????????????????????En ”märkning” som jag kunde varit utan 😉 …

Det här inlägget postades i 365 FOTON, Knä.... Bokmärk permalänken.

En kommentar till 195. Märkning (148 av 465)

  1. Gunvor Persson skriver:

    Jag har uppskattningsvis (har ingen gradskiva, men väl ögonmått) ca 100 grader böjning och full sträckning. Lite konstigt, för vanligtvis brukar jag ha problem att nå full sträckning, vilket jag haft hela tiden denna gången. Lite konstigt är det oxå att såret var läkt när stygnen skulle tas… det har jag ALDRIG vart med om tidigare.

    Gilla

Kommentera

