Lyxfällan nästa…

29 mars erbjöd Arcadia Finans mig att lån mellan 5 000 till 400.000 kronor utan säkerhet.

29 mars erbjöd Lendo mig upp till 350.000 kronor in på mitt konto…

3 april erbjöd Bank Norwegian privatlån på mellan 5000 och 400.000 kronor utan säkerhet…

5 april ville Axo finans erbjuda sina tjänster…

8 april tyckte Ellos att jag kunde låna 2000-20.000 kronor av dem…

10 april upprepade Bank Norwegian sitt erbjudande…

11 april kom ett låneerbjudande från MyLoan, men för att ansöka om lån hos dem krävdes att jag är över 18 år, är fri från betalningsanmärkningar och har en månadsinkomst på minst 10.000 kronor. Uppfyller man de kriterierna erbjuder de mig att låna upp till 400.000 kronor.

—————————————————————

Dessa erbjudanden har trillat in i min mailbox de senaste veckorna, och hur lätt vore det inte att falla för frestelsen och vara kung i baren: https://www.youtube.com/watch?v=XHL7qvymg8Q för en dag 😉 …

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lyxfällan nästa…

  1. claesbilder skriver:

    Du kunde varit rik nu 🙂

    Gilla

Kommentera

