Vad har hänt WordPress?

Både min bild och bakgrundsfärg har ändrats av sig själv. När jag lägger in min bild i sidhuvudet, fixar en passande bakgrundsfärg och sparar… kommer vinterbilden fram igen.

cropped-031kopkop3.jpgDen här egenhändigt tagna bilden hade jag i sidhuvudet …

———————-

… och så här såg sidan ut innan i dag!

wo2

Det här inlägget postades i Blogg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vad har hänt WordPress?

  1. Blåst af Kuling skriver:

    Likadant hos mig, men det vet du ju redan. Hoppas att det ordnar sig. Kram

    Gilla

  2. Gunvor Persson skriver:

    Spegel tillbaka (som man sa när man var yngre)…

    Gilla

  3. Oj då – måste ta och kolla hur min sida ser ut – har ”trollen” börjat spöka här också? 😀

    Gilla

  4. Blåst af Kuling skriver:

    De har nog åtgärdat problemet nu. Försök att ladda upp din bild och bakgrund på nytt (se min uppdatering i mitt blogginlägg hos mig). 😉

    Liked by 1 person

Kommentera

