Förvaring av småsaker…

… typ, pärlor, band, spännen behöver jag. Inte för att jag har jättemycket, men jag vet ju knappt vad jag har längre 😉 .

Finns ”förvaringssaker” på nätet att köpa, frågan är bara vad man ska välja?

skåpEn väldigt praktisk sak från Clas Ohlsons för en billig peng…

Eller en (två!) dyra gulliga byråar från Panduro?

skåp1

skåp2

Tja, egentligen uppfyller ju Clas Olsons skruvlåda precis vad jag behöver… men hur kul är de 😉 ?

Så här fint kan det ju bli… dregel, dregel, dregel!

skåp3Fotot är ”stulet” från FB och Norgren Eina Britt-Louis…

 

Det här inlägget postades i Allmänt, Blekinge, Pyssel, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Förvaring av småsaker…

  1. Fru Månsson skriver:

    Vem vet du kanske hittar något mellanting någonstans?

    Gilla

  2. Fru Månsson skriver:

    Kanske om du har utrymme, samla på glasburkar och göra något liknande som i denna sida http://pysselbolaget.se/category/förvaring/

    Gilla

  3. Gunvor Persson skriver:

    Det blir nog en billig skruv- eller fiskelåda, kanske… jag är öppen för idéer. Länken kommer jag inte in på, dock…

    Liked by 1 person

  4. Gunvor Persson skriver:

    … men jag kunde googla mig dit 🙂 . En sådan trevånings kakburk hade min farmor en gång i tiden …

    Liked by 1 person

  5. Fru Månsson skriver:

    Ja visst var den fin. 🙂

    Gilla

Kommentera

