Snart så…

arm

Näst sista uppdraget fullgjord  inför inläggningen i Lund den 15 november, dvs jag har lämnat diverse prover på vårdcentralen i Sölvesborg.
Inga konstigheter, hon träffade rätt vid första försöket utan butterfly nål… vilket var bra, eftersom det knappast hade gått att krama ur blod till fyra rör genom ett finger (som skedde förra gången).
Kan säga att kille som stack mig den gången – för att jag skulle få ett recept utskrivit – kände igen mig redan när jag satt utanför och väntade… och berättade sedan för tjejen på vars bord min arm hamnade att det misslyckats totalt senast jag var där.

Sista uppdraget, att sluta helt med TREO blir uppfyllt på torsdag… förhoppningsvis. Från att ha druckit tre om dagen är jag nu nere på en…

 

Det här inlägget postades i Blogg, Knä..., Sölvesborg..., Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

