Vänförfrågningar på facebook…

… ramlar in i en strid ström. Oftast kommer de från män – nio gånger av tio – som uppger sig bo i Florida, eller åtminstone i USA… och dessutom är änklingar. Välutbildade som bara den, och med militäruniformen full av medaljer…

Sorry guys 😉 … ni har inte en chans. Jag blir bara vän med de som jag skulle hälsa på om jag mötte dem på stan, typ… eller om det skulle visar sig att vi är DNA-kusiner.

——————————-

Emellanåt kommer det oxå förfrågningar från tjejer… men samma sak gäller dem; vet jag vem du är så accepterar jag… kanske. Så släng dig i väggen, snäckan!

fb1

Det här inlägget postades i Allmänt, Blogg, Facebook, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vänförfrågningar på facebook…

  1. Fru Månsson skriver:

    Känner igen det där. Lider av samma sak och intar i stort sett samma hållning. Önskar dig en fin helg! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

