Plötsligt händer det…

… som de säger i reklamen 🙂 .

I går kväll ringde sekreteraren i Sölvesborgs Släktforskarförening och berättade att min blogg var omnämnde någonstans… och jag fattade trögare än trögt. Vad då bloggar att inspireras av?

Till sist ramlade kronan ner och mitt ganska förvirrade hjärnkontor började förstå vad hon pratade om, och jag fick klart för mig var bloggen var med, nämligen i tidningen SLÄKT… tidning för Sveriges släktforskare. Vilket kom som en total överraskning…

slakt

Så det måste jag förstås oxå blogga om 😉 …

Det här inlägget postades i Allmänt, Blekinge, Genealogi, Sölvesborgs Släktforskarförening, Släktforskning, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Plötsligt händer det…

  1. tagesdotter skriver:

    När jag skrev svar på de intervjufrågor som jag fick för den stora artikeln, skulle jag nämna några som jag tyckte var bra. Din blogg, Gunvor, var med på min lista.

    Liked by 1 person

Kommentera

