Det var inte jag…

Nopp, det var inte jag… som klättrade på Sölvesborgs slottsruin… men de som gjorde det skrämde upp en orm som jag så när snubblade på, när den ”rann” över vägen två meter framför mig. Kameran hade jag i vanlig ordning i handen, men det gick så fort att jag inte hann med… så jag har ”lånat” en bild från google…

imagesormDet är nog första gången jag sett en ”riktig” orm (kopparödlorna räknas inte) på nära håll, och inte vet jag vad det var för sort heller… men svart med gula öron var den, rund o go… och säkert 50cm lång 🙂 …

Nopp, det var inte jag… som gav mig in i buschen för att fotografera minnesstenen över koleraoffren i Hörvik, utan Ivan Mellberg 🙂 !

1374739_326895327457092_1352984968_nhörvik… och nej, nej, nej! Det var inte jag… som gick in bland stenar i högt gräs hos Grimm & co för att fotografera stenen på Klockskogs kyrkogård. Behövs liksom inte med min kamera…

???????????????????????????????

Så varför i he…te har jag fått ont i knäet 😦 

Detta inlägg publicerades i Sölvesborg..., Uncategorized och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar